17 Ekim 2014 Cuma

mutlu yalnızlık yoktur

o altın çağ bitti
kendimi fermuarından patlamış bir çantada taşıyorum
artık

garip ışıkların yapışkan gölgeleri altında
dinmeyen bir kansızlık
metal kaplardan susuzluğuma boşalan
suyun üzerinde kalan
sadece hatalarım
bir de başkalarının düşünceleri
bir de karanlık bir gökyüzü
hiç göremediğim
benim için anlamı büyük bu karanlıkların

arkamdan ağlamış mıdır
sesi artık benimle olmayan?

farkettim de ne kadar zaman geçse de
bütün yüzler ona benziyor
daha devamı gelecek belli ki
bazen de bu kocaman sessizlikte
onun seslenişinin ortasında kalakalıyorum

bir de
düzeltmeler
yeni günler
uzun boylu insanlar
tuvalette geçen zaman
umrumda değil hiçbir şey

kafamda hep
bir sonraki adım
bir sonraki kafa karışıklığı

ne kadar hızlı bir yalnızlık bu
kendi sessizliğinden ürken
kuş sürüleri gibi gelip geçen

kandırma hiç kendini
yalnızlık kalıcıdır.

                                              Bursa - 17.10.2014 / Filmekimi - Boyhood